FANDOM

Demon pożądaniademon, stanowiący jedno z największych, najbardziej niebezpiecznych i zabójczych zagrożeń zza Zasłony. Znacznie bardziej inteligentny od dzikich demonów głodu i gniewu i ambitny od demonów gnuśności, mistrzowsko opanował sztukę kuszenia magów, a w konsekwencji ich opętywania i tworzenia z nich plugawców.

Charakterystyka Edytuj

Demony pożądania wykorzystują na swoją korzyść pragnienia swoich ofiar, takie jak namiętność, marzenia o potędze czy bogactwie. Ich umiejętności wpływania na umysły pozwalają im przybierać różne formy, najczęściej półnagiej kobiety, a nawet zmieniać otoczenie do swoich celów, wskutek czego wiele ich ofiar nigdy nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że zostało zmanipulowane. Chociaż demony pożądania mogą uciec się do kontroli umysłu, z reguły większą przyjemność sprawia im bardziej subtelne podejście i zwodzenie magów na manowce.

Kiedy znajdzie się w potrzasku, demon pożądania z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie próbował dobić targu i odzyskać wolność. Takie pertraktacje z demonem zwykle kończą się tym, że zyskuje on przewagę, nawet jeżeli mag wierzy, że jest inaczej.

Znane demony pożądania Edytuj

Zobacz też Edytuj