Czyhający w mroku - zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział[]

W trakcie eksploracji obcowiska w Denerim, Strażnik spotka sir Otta - templariusza, który ma obawy, iż w tej dzielnicy zagnieździło się coś złego.

Opis przejścia[]

Otto wyjawi bohaterowi, że wyczuł obecność zła w obcowisku i poprosi go, aby miał oczy szeroko otwarte na dziwne zdarzenia. Można znaleźć cztery tego typu sytuacje. Przed opuszczonym sierocińcem znajduje się kałuża krwi, martwy pies, zdziczały pies oraz obłąkana żebraczka. Po zbadaniu przynajmniej dwóch z tych rzeczy należy wrócić do templariusza, z którym będzie się trzeba udać do wspomnianego budynku. Wewnątrz drużynę zaatakuje sfora wściekłych mabari oraz cienie, a na końcu demon. Po jego pokonaniu, Otto początkowo będzie myślał, iż problem został rozwiązany, jednak w głębi budynku czeka jeszcze potężniejszy demon. Zabije on templariusza, zanim Strażnik będzie miał szansę go zaatakować. Po ostatniej bitwie i odesłaniu demona do Pustki, zagrożenie minie.

Something Wicked

Śmierć Otta

Jeśli Otto zginie przed finałową walką, zadanie się zaktualizuje i zostanie określone jako nieudane. Jednak wciąż można pójść dalej i pokonać demona bez żadnych przerywników filmowych.

Przed opuszczeniem sierocińca warto sprawdzić skrzynię w ostatnim pomieszczeniu, aby zdobyć amulet potrzebny w zadaniu Quest-Początek Głosy.

Nagrody[]

  • 500 PD