Bracia i synowie - zadanie poboczne od kantora pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można przyjąć z tablicy kantora w Redcliffe. Dotyczy ono określenia statusu poborowych z kompanii Easthill i zaraportowania tego kantorowi.

Opis przejścia Edytuj

Po przyjęciu misji, na mapie świata pojawi się nowa lokacja - pobojowisko. Należy tam się udać, aby znaleźć kilka leżących ciał. Z zakrwawionych zwłok w pobliżu wejścia można zabrać pamiętnik żołnierza.

Na polu bitwy znajduje się więcej pojemników (szczególnie worków, a także rośliny) i przynajmniej jeszcze jedne zakrwawione zwłoki. Kiedy Strażnik zbliży się do jednego z nich, zaatakuje go wataha wilków.

Notka: Ilość przeciwników może być losowa, jednak wydaje się, że są 2 fale wilków aktywowane po podejściu do innych pojemników.Trzecią bitwę trzeba stoczyć z pojedynczym niedźwiedziem (tak jak wcześniej, pojawi się on po podejściu do następnego pojemnika).

Ostatecznie, wszyscy wrogowie będą martwi, a pozostałe wartościowe przedmioty odzyskane. Można powrócić teraz do kantora po zapłatę.

Nagrody Edytuj

  • 3DAP - suweren
  • 175 PD
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.