FANDOM

Bandyci na trakcie - zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Gdy tylko Strażnik przybędzie do Lothering, spotka on grupę bandytów, którzy za przejście do wioski zażądają opłaty w wysokości 10DAP - srebrnik. Zadanie można wykonać na kilka sposobów.

Opis przejścia Edytuj

  • Jeśli zapłaci się zbirom, będą chcieli kolejnych 20DAP - srebrnik.
  • Można użyć zastraszenia, co zapobiegnie walce. Z kolei używając perswazji można przekonać ich do oddania 20DAP - srebrnik za oszczędzenie ich życia. Później będzie istniała opcja zastraszenia ich przywódcy do opuszczenia przez nich Lothering na zawsze.
  • Można im powiedzieć, iż tę ścieżkę będzie przemierzała słabo chroniona karawana, co spowoduje, iż bandyci się nią zajmą.
  • Aby pozbyć się łotrów na dobre, należy sprowokować ich do walki. Trzeba skupić się na przywódcy, gdyż podda się on, gdy będzie miał mało życia. Teraz można wykończyć przestępców bądź pozwolić im odejść.
  • Przeszukiwanie skrzyń w pobliżu bandytów sprawi, iż łotry zaatakują. Jednak po ich pokonaniu normalna rozmowa nadal nastąpi.
  • Po walce można zażądać od przywódcy oddania wszystkiego, co zrabowali. Ta opcja zapewnia ponad 1DAP - suweren 50DAP - srebrnik (oraz 150 PD i pierścień - Inspektor), po czym można zabić przestępców lub puścić ich wolno.

Nagrody Edytuj

  • 150 PD - jeśli zabito bandytów bądź zmuszono ich do odejścia.
  • 150 PD - jeśli zażądano od przywódcy wydania wszystkich skradzionych przedmiotów.
  • 1DAP - suweren 50DAP - srebrnik - jeśli zażądano od przywódcy wydania wszystkich skradzionych przedmiotów.
  • 20DAP - srebrnik - po poinformowaniu o sytuacji sir Bryanta. Jeśli poproszono go o dodatkowe wsparcie, przekaże on klucz do szafy w świątyni, w której znajduje się trochę okładów leczniczych oraz starożytne elfickie buty (w wersji na PC występuje błąd, przez który te buty się tam nie znajdują).
  • 20DAP - srebrnik - jeśli użyto perswazji i przekonano ich do oddania pieniędzy za ich życie.
  • Inspektor - jeśli zażądano od przywódcy wydania wszystkich skradzionych przedmiotów.

Umiejętności bandytów Edytuj

W trakcie walki złoczyńcy korzystają z poniższych zdolności:

Uwagi Edytuj

  • Jeśli wybrano pozostawienie bandytów i nie przeszukano okolicznych skrytek, to po rozmowie z Bryantem wyśle on templariuszy, aby się nimi zajęli. Jeśli powróci się teraz do zbirów, sprowokuje się ich do walki przez rozmowę lub przeszukiwanie skrytek, po czym wykończy ich, sir Bryant nie wynagrodzi tego, lecz zadanie zostanie wykonane.