FANDOM

„ Jak byłam dziewczynką złamałam palce temu który mnie szturchnął. Tylko mówię"

Ariane to Dalijska Elfia Wojowniczka i jedna z trzech możliwych towarzyszy Bohatera Fereldenu w dodatku do Dragon Age: Początek Polowaniu na czarownicę .

Przeszłość Edytuj

Ariane jest utalentowanym dalijskim wojownikiem a także najlepszym łowcą w swoim klanie. Jej klan został okradziony z cennego artefaktu i opiekunka wysłała ją z zadaniem odzyskania go. Jednak gdy dowiedziała się że Morrigan która ukradła księgę jest też poszukiwana przez Strażnik wiedziała że to coś więcej niż zwykła kradzież.

Udział Edytuj

Ariane po raz pierwszy spotykamy w chacie Flemeth w Głuszy Korcari. Ujawnia nam ona że został wysłana przez opiekunkę swojego klanu w celu odnalezienia Asha'bellanar. Ariane miała nadzieje że ta pomoże jej w poszukiwaniu Morrigan która ukradła jej klanowi starożytny tekst traktujący o Eluvianach. Tekst ten był w posiadaniu jej klanu od czasów Arlathanu. Ariane proponuje odwiedzenie Kręgu Maginów w Twierdza Kinloch by uzyskać dalsze informacje ponieważ tekst został zdobyty właśnie z kręgu przez elfa który później dołączył do jej klanu. W kręgu bohaterowie poznają Finna maga który postanowił wyruszyć z nimi.

By odnaleźć światła Arlathanu potrzebna jest czysta krew Dalijczyka więc Ariane musi użyczyć swojej gdyż nawet jeśli Strażnik jest Dalijczykiem jego krew nie jest czysta tylko skażona skazą Mrocznych pomiotów. Jeśli w importowanym zapisie Bohater miał romans z Morrigan i otrzymał od niej pierścień elfka będzie go o niego wypytywała.

HoDA Ariane

Mimo, że na pierwszym spotkaniu z Strażnikiem grozi jego Psu to szybko się zaprzyjaźniają i Ariane twierdzi że rozumie jego szczekanie.

Przed ostatnią rozmową z Morrigan w pustkowiach smoczych kości elfka przypomina Strażnikowi by upomniał się o księgę po czym czeka z Finnem. Jeśli Morrigan sama przejdzie przez Eluvian to Strażnik oddaje książkę Ariane jednak jeśli Bohater przeszedł razem z Morrigan przez lustro nie wiadomo czy Ariane odzyskała książkę.

Ciekawostki Edytuj

  1. Po realizacji ich misji, Ariane nadal podróżuje z Finnem. W końcu niektórzy najemnicy wynajęci przez ojca Finna namierzają duet, ale zostają wyparci. Finn wraca później do swoich rodziców wytłumaczyć się i pożegnać, przychodząc z Ariane razem na wizytę, gdzie ona zabiera próbkę każdego elementu ze spiżarni.
  2. Ma wielki sentyment do ludzkich marynat.