Dragon Age Wiki
Advertisement

Zakon upadł i tym samym ukazał swą niedoskonałość. Pieśń światła była kłamstwem

— Anais, Dragon Age: Inkwizycja

Anais – żołnierz Inkwizycji, który opiekuje się uchodźcami na Zaziemiu, a także postać występująca w Dragon Age: Inkwizycja.

Osobowość[]

Anais jest bardzo uduchowioną osobą, ponieważ przewodzi swojemu kultowi. Uważa, że arogancją byłoby sądzić, że usta śmiertelnika są zdolne wyrazić wolę Stwórcy. Jako osoba głęboko wierząca, wyraża nadzieję, że Bóg otworzył niebiosa i wkrótce wezwie swoich wybrańców do Złotego Mista.

Udział[]

Anais znajduje się przed wejściem do Wieży Zimowej Warty na Zaziemiu. Od razu zauważa, że kojarzy Herolda Andrasty z powodu jego wyczynu w Azylu. Kobieta zastanawia się, czy inkwizytor faktycznie jest wybawcą, bo Stwórca jej tego nie objawił i sama nie jest pewna. Oratorka wątpi w moc głównego protagonisty i uważa, ze jego panowanie nad szczelinami jest zwykłą herezją. Bohater jednak szybko zaznacza, że potrafi zamykać szczeliny. Anais chce, by Inkwizytor jej to udowodnił, co aktywuje zdanie poboczne Quest-DAI Chwała Heroldowi Andrasty. Główny protagonista może również wypytać kobietę o kult, do którego należy.

Po zamknięciu szczeliny w Wieży Zimowej Warty , Anais stwierdza, że była głupia, ponieważ wątpiła w Inkwizytora. Wyraża swoją gotowość, by służyć Heroldowi Andrasty. W ten sposób, kobieta może stać się agentką Inkwizycji. Istnieje kilka opcji do wyboru:

  • Kobieta może zbierać informacje, przez co zostanie agentką służącą pod Lelianą.
  • Inkwizytor może poprosić Anais, by głosiła wieści o Inkwizycji. W ten sposób zostanie agentką służącą pod Józefiną Montilyet.
  • Jeżeli Inkwizytor zleci oratorce, by pomogła uchodźcom, wówczas kobieta nie zostanie agentką Inkwizycji.

Zadania[]

Advertisement