Dragon Age Wiki
Advertisement

Adorno Ciel Otranto – szlachcic pochodzący z Antivy, przyobiecany Józefinie Montilyet, a także postać występująca w Dragon Age: Inkwizycja.

Przeszłość[]

Rodzice Józefiny Montilyet przez rok szukali jej męża. W końcu została przyobiecana Adornowi Ciel Otrantowi. Mężczyzna pochodził z rodu Otranto, która ma dużo krwi na rękach po oszukaniu Terrazów.

Udział[]

Adorno Ciel Otranto pojawia się na placu w Val Royeaux żeby stoczyć pojedynek z Inkwizytorem o rękę Józefiny Montilyet. Uważa się za stronę znieważoną, dlatego decyzja o wyborze broni należy do niego. W trakcie walki rozmawiają i próbują się zaatakować. Pojedynek zostaje przerwany przez samą Józefinę Montilyet. Otranto próbuje się do niej zwrócić, ale kobieta go ignoruje, skupiając się na karaniu Inkwizytorze za lekkomyślne ryzykowanie życia. Główny protagonista może wtedy albo zerwać romans, albo go potwierdzić. W przypadku tej drugiej opcji kobieta odwzajemnia swoją miłość i para całuje się. Otranto przyznaje, że właśnie zobaczył prawdziwą miłość i pokornie wycofuje rodzinne zaręczyny.

Advertisement