FANDOM

Świątynia Mythal – jednym z kilku zachowanych do dnia dzisiejszego głównych religijnych zabytków poświęconych elfickiemu panteonowi. Jej położenie – z dala od cywilizacji, głęboko w Dziczy Arbor – oraz fakt, że wszyscy, którzy się do niej zbliżą, tajemniczo znikają, utrzymują świątynię nietkniętą przez wszelką ludność.

Historia Edytuj

Świątynia Mythal była miejscem sprawiedliwości, gdzie błagalnicy przechodzili przez religijne rytuały, aby bogini wysłuchała ich próśb. Według niektórych źródeł jest to również miejsce położenia religijnego artefaktu nazwanego vir’abelasan, czyli Studnia Smutków.

Udzial Edytuj

Światynia Mythal stała się celem głównego militarnego starcia pomiędzy siłami Koryfeusza a armią Inkwizycji i jej sojusznikami. Podczas gdy bitwa toczy się wewnątrz Dziczy Arbor, awangarda armii Przedwiecznego dociera do świątyni, aby przejąć Studnię Smutków, strzeżoną przez elfich strażników. Inkwizytor może podążać bezpośrednio za wrogami, pogwałcając dawne zwyczaje elfów, lub wybrać obrzędową ścieżkę świątyni i ukończyć rytuał.

Miejsca Edytuj

  • Zewnętrzny dziedziniec
  • Niższy poziom
  • Główny poziom
  • Sala świątynna
  • Komnata błagalników
  • Sanktuarium
  • Studnia Smutków

Wpisy do kodeksu Edytuj

Galeria Edytuj